Nuffnang Ads

Thursday 10 January 2013

Best Day! :D

Salam :)

Waghh!! Rasa nak update blog tapi tak tahu nak tulis ape..huhu.. Aaaa...okies.. Aku rasa nak story mory sal aku and my beloved sisters in UMP... sape lagi kalau Geng Itik.. tapi sayang tak cukup kuota... Sorry Cik T-rex sebab kena kena tinggal..wuhuhu!! Kamu duk pekan sape suh!HAHA.. (evil laugh!) :p

Nak citer sal kiteorang naik rapid..!! Jangan tak taw sekarang ni negeri Pahang Darul Makmur dah ade rapid... namanya RapidKuantan... Hebat x??.. Semangat naik rapid mentang2 la FOC..tak perlu bayar tambang! Jimat duett tuh..hehe.. First xtvt yang kiteorang wat adalah cari makan dulu...lapar giler kot... Lokasi makan of koss la food court ECM... Makanan situ siyes best..kawan aku yang cerewet ni sangat suka2 giler makanan kat situ apatah lagi aku kan..sume aku sumbat asalkan makanan (kecuali seafood sebab aku alergik...hukhuk! :(... )

 
 Then pastu kiteorang window shopping la pulak.. Tu je yang mampu hujung2 sem ni.. nak tunggu mood shopping kena la ade duit..ye dop! Urmm ha.. boleh pulak kiteorang melekat kat tempat Ogawa punyer promotion...lekat dekat satu jam jugak kat situ sambil try mesin2 urut yang ade secara percuma+berdikusi dengan promoter kat situ..hehe! Ha sebelum itu mesti korang kenal Ogawa tu jenama untuk ape kan.. Kua semua angin2 kat situ... terapi sakan! :D

Ha...dah lewat petang da.. so siap sedia balik UMP dengan rapid la! Sampai UMP kiteorang kua balik pulak lepas tuh!!HAHA... Tapi bukan dengan rapid la...huhu.. Destinasi seterusnya...sambung jalan2 lagi... ade orang teringin nak karok pergilah karok.. ade orang lapar balik padahal da melantak banyak dah g la makan.. ade orang nak shopping makanan g la shopping makanan... yang pasti pasal kiteorang ni BAB MAKAN la yang paling penting..huihuihui :D


 
 
Sangat enjoy! Thanks friends who give this memorable day to me.. 
Saya sayang kawan2 sayang dunia akhirat.. :D
(Eira-Jannah-Atthir-Pieycha-Trex)


4 comments:

  1. ahahhahaha....senget...bajet xmkn seafood la sgt...padahal...lantak gak sbb terliur kn...:D
    xpe2...ak phm...
    hmm...mee bandung sedap kn??alhamdulillah....
    nnt sem dpn test g tmpt lain plak k??

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha....yela mkn jugak... p ok tu jrang2 sekali... udang sotong sume aku bagi kt ko...hehe :D

      bandung tuuuu...sedap ye.. terliur ni...nk mkn ag..hehe

      Delete
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. sedapnyeeee. dah la lapo niii

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa...hehe..meh la dtg sabtu ni..leh makan kt situ..mee bandung dye sedappp... :)

      Delete